GB STREET - Wszystko na jego temat!

Forum zawiera informacje dotyczące motoroweru "Gb Street."

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2012-04-15 08:42:31

mateomix0
Świeżak
Zarejestrowany: 2012-04-15
Posty: 44
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Problem z wbiciem na luz itp..

Siema. Wczoraj kupiłem motorower podobny do Gb Motors Street, nazywa sie  Leone Diavolo img/smilies/tongue
Mam w nim problem z biegami w silniku 139FMB mianowicie niekiedy swieci ze jest luz a jest 1 i na luz sie nieda wbic z 1 tylko z 2 -.-
I niekiedy zablokuje sie na luzie i nieda sie wgl zmienic biegu na 1/2 trzeba kilkanascie razy naciskac i potem wbije...
Z czym to moze byc? Jechac do serwisu? Mam gwarancje to przy przegladzie moge..
Prosze o pomoc img/smilies/hmm

Offline

 

#2 2012-04-15 10:01:19

libner190
Stały Bywalec
Zarejestrowany: 2012-03-28
Posty: 170
Reputacja :  [+ 10/ -2 ]

Ostrzeżenia: 5

Re: Problem z wbiciem na luz itp..

odkrec bocznĄ kape tam gdzie jest sprzegło tam masz taki księzyc jakby i sprawdz czy nie jest luzny albo zle załorŻony img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez GiGi (2012-04-15 14:42:23)

Offline

 

#3 2012-04-15 11:30:31

goldi87
Stały Bywalec
Zarejestrowany: 2010-09-23
Posty: 125
Reputacja :  [+ 2/ -1 ]

Re: Problem z wbiciem na luz itp..

ten typ tak ma na początku zawsze jest problem jak się wszystko po dociera to i skrzynia dobrze chodzi przejedź 1000 km to zobaczysz, co do zapalonej lampki N i wbitego biegu to niestety ten typ tak ma i to wszystkie. Czasem się zdarzy więc lepiej zapalać ze sprzęgłem wciśniętym zawsze.

Offline

 

#4 2012-04-15 11:55:39

mateomix0
Świeżak
Zarejestrowany: 2012-04-15
Posty: 44
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

Re: Problem z wbiciem na luz itp..

Sam wole nie robic bo strace gwarancje img/smilies/tongue Dotre go a jak problem bedzie to dam na gwarancje dzieki za pomoc.

Offline

 

#5 2012-04-15 13:01:02

Mefisto^^
Moderator
Skąd: Ciechanów
Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 670
Reputacja :  [+ 31/ -6 ]
Serwis

Re: Problem z wbiciem na luz itp..

Nie obawiaj się i nic nie kręć - to "standard jakościowy" tych silników. Musisz pamiętać o tym, by redukować jeszcze wtedy, gdy motor się kula. wtedy z dwójki lekko muśniesz wajchę w dół i luz wskoczy. Kwestia przyzwyczajenia. Zamykam, bo sprawa na bank jest już wyjaśniona.


http://i37.tinypic.com/25jwars.jpg

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo